01 december 2006

Verstekeling

Zojuist bezig geweest om het filtermateriaal in de bioloog wat te herschikken. Het blijkt dat het laatste vak van de bioloog in de loop van de tijd steeds 'leger' gaat staan. Navraag levert als resultaat dat dit kan liggen aan de volgorde waarin het filtermateriaal zit. Wij hadden in eerste instantie namelijk een willekeurig allegaartje erin gegooid, dus het zal ongetwijfeld al vrij vol gezeten hebben.

Maar goed, ik dwaal af. Ik ben dus bezig met het eruit halen van die materialen, wat zie ik opeens onder het rooster in de bioloog zwemmen? een verdomde GARNAAL! ik denk dat het kreng wel een centimeter of 5 zal zijn geweest, niet normaal zeg! Nu ben ik wel benieuwd naar hoe het beest erin gekomen is, het lijkt erop dat het meegekomen is tijdens de verhuizing. Wel knap op zich.

Geen opmerkingen: